Dushi Kòrsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Felicia Contreras Dolera - WaarBenJij.nu Dushi Kòrsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Felicia Contreras Dolera - WaarBenJij.nu

Dushi Kòrsou

Door: feliciacontreras

Blijf op de hoogte en volg Felicia

07 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Bon dia,
Na ruim een week op Curacao te zijn, beginnen we steeds meer en meer te wennen.

De eerste dag hebben we gelijk onze simkaart aangeschaft met internet erop. Daarna zijn we lekker naar huis gegaan en alles uitgepakt. We hebben ook een router gekocht zodat we thuis draadloos internet hebben.
Afgelopen vrijdag hadden we een afscheidsfeestje aan Caracasbaai. Was heel erg gezzelig.
Gelijk alle familie weer gezien van Dyona. Die ik twee jaar geleden eerder heb ontmoet.
Verder zijn we lekker naar het strand geweest bij onder andere Jan Thiel , Renaissance en Lions Dive. Ik heb nog niet echt een favoriet. De stranden zijn allemaal Wit en een Azuurblauwe zee wat wil je nog meer.
Op dia di bandera (dag van de vlag) dat is een nationale feestdag zijn we naar Bandabou geweest bij een vakantiehuisje en hebben daar lekker gezwommen. Bandabou is een uurtje rijden en dan ben je ook echt meteen aan de andere kant van het eiland.
We zijn dinsdag naar de immigratie geweest en hebben we een verblijfs/werk vergunning aangevraagd we waren door meerdere gewaarschuwd dat het wel een hele dag in zou nemen.
Ik stond zo versteld want we waren binnen 20 minuten weg en alles was aangevraagd.
Nu moetten we wel 4 tot 6 weken wachten voordat we weer een brief krijgen om terug te komen.
Alleen heeft Solange van haar stagebegeleider gehoord dat het ook kan dat we in december nog steeds niets binnen hebben. Dus ik ben benieuwd.
Donderdagavond hebben we de verjaardag van Dyona gevierd want om 12 uur was ze jarig.
Als cadeautje geven Solange en ik haar een reisje naar klein Curacao die we zondag gaan doen.
Dan stappen we 7.15 op de Catamaran en varen we naar klein Curacao.

En dan is het voorbij met de pret!
Maandag is het zover, Dyona en ik beginnen met werken mijn eerste werkdag zal om 3 uur beginnen en Dyona begint 7 uur s'ochtends. Deze shifts zullen om en om worden gewerkt.
2 dagen van de week werken we op kantoor vanaf 10 uur. En de andere 3 dagen werken we dus in het restaurant. De ene om 7 uur en de andere om 3 uur.

Ik ben erg benieuwd naar me werk, en ik zal snel weer iets schrijven.
Ayo!



  • 07 Juli 2012 - 18:15

    Erikjan:

    Goed om te kunnen lezen dat jullie genieten van een vakantie voordat jullie aan de slag mogen.
    Niet te laat maken vanavond he anders wordt 7:15 heel moeilijk morgenochtend.
    Veel plezier

  • 07 Juli 2012 - 23:47

    Simone:

    Succes met je eerste werkdag morgen feliees !!

    xxx

  • 08 Juli 2012 - 18:46

    Mammaloe:

    Wens jou en Dyona een hele leuke stage periode toe en ja Solange heeft nog een week vrij maar die moet de hele maand december nog aan de bak. Hoop dat jullie echt een waanzinninge leuke dag hebben gehad en het een leuke afsluiting van jullie "vakantie" was.
    Tot gauw weer bij jouw volgende reisverslag!
    Lfs Loesxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2012

Life @Curacao

07 Juli 2012

Dushi Kòrsou

26 Juni 2012

Nog 1 nachtje
Felicia

Actief sinds 01 Juni 2012
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 3238

Voorgaande reizen:

27 Juni 2012 - 21 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: